vineri, 11 mai 2012

M-am mutat!!!



Incepând de azi mi-am mutat cuibul pe vienela.ro , iar acest lucru i-l datorez lui Florin Ruşanu , căruia îi mulţumesc încă o dată din toată inima.

Vă mulţumesc şi vouă pentru sprijinul şi prietenia pe care mi le-aţi oferit, iar de acum vom fi la fel ca înainte, doar ca vă voi delecta (sper) la noua adresă.

Chiar dacă unii dintre voi nu se vor regăsi în blogroll, trebuie să ştiţi că voi continua să vă citesc şi să comentez ca şi până acum.

Singura rugăminte la voi este să schimbaţi linkul vechi cu vienela.ro , cu numele de Vienela.

26 de comentarii:

  1. Acum schimb si eu. Foarte frumoasa noua ta casa, Vienela :* felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ciao, Giancarlo. Buona settimana anche a te. Sono spostata qua http://vienela.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. Flori inainte-ti si-n urma-ti! Cling! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Sa stii ca nu te-am uitat, dar nu stiu cum sa-mi impart timpul... Am trecut mai rar...

      Ștergere
  4. Felicitari pentru domeniu!Am inlocuit link-ul :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Deci ti-ai tras casa noua , bravoo... Pricopsito! Base pleaca , Vienela ramane . Am zis !

    RăspundețiȘtergere
  6. Deci ti-ai tras casa noua, bravoo...Pricopsito! Sa fie cu noroc si la cati mai multi oaspeti in ea !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce cauti pe aici, fata frumoasa? Am semnat gresit prin vecini, cu trimitere pe blogul asta? :))

      Ștergere
    2. Multumesc la fel!!! Sa ai succesuri!!! :))

      Ștergere
  7. Felicitari pentru noul cuibusor de nebunii, te vizitez si acolo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Ioana. Scuze pentru intarzierea cu care raspund, dar nu prea mai intru pe aici, iar mailurile s-au ratacit demult. :))

      Ștergere
  8. Te'am adaugat , astept msj,SCUZE DE INTARZIERE

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult. Scuze, dar nu stiu cine esti, nu pot vedea ce blog ai. Imi poti lasa linkul aici?

      Ștergere

  9. Salut, te intereseaza un schimb de link-uri cu http://onesitetv.com/tvonline/country/Romania/partners.htm ?
    Site-ul este de tv online,
    cu multe posturi tv din Romania. Multumesc frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Nu te supara, dar nu mai fac schimb de linkuri. Te-as putea baga pe blogul asta in blogroll, dar nu cred ca te ajuta. ;)

      Ștergere
  10. Felicitarii si succesc in continuare !

    RăspundețiȘtergere
  11. Ti auguro un 2013 che inizi bene, prosegua come desideri e che termini con grandi soddisfazioni.
    Ti auguro di camminare su una strada chiamata vita, di inciampare in una pozza chiamata fortuna, di cadere in un abisso chiamato felicità.
    Ti auguro un amore sincero accanto a te che sappia comprenderti e guardarti nel cuore con amore
    per ciò che sei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Grazie, Giancarlo!
      Mi rendo conto che il tempo vola e mi sto dimenticando la tua bella lingua. Capisco tutto, pero non so come rispondere, perche non parlo con nessuno e tu sei un vero poeta.
      Tanti auguri!

      Ștergere
  12. Sa-mi sara inima din chept! Sa iti fie de bine cu noua casa si la cat mai multe succesuri! :D

    RăspundețiȘtergere