sâmbătă, 9 martie 2013

Am nevoie de o reteta

Unii sustin cu tarie ca astazi este ziua barbatului, ca trebuie sa respecte traditia si sa bea nu stiu cate zeci de pahare cu vin, dupa care sa le sparga in capul nevestei (asta este o gluma proasta gasita pe facebook).
Dar tot astazi traditia ne trimite in bucatarie, sa preparam mucenicii, colaci facuti la sarbatoarea celor 40 de mucenici (asa mi-am amintit si cate pahare trebuie sa bea barbatii).
Am avut ocazia sa mananc de doua ori in viata macinici moldovenesti, facuti de o vecina a mamei mele si mi-au placut atat de mult, incat astazi vreau sa caut pe net o reteta, sa fac si eu. Dar pana diseara, cand voi intra voioasa in bucatarie, ma servesc cu micutele cerculete de coca care inoata in zeama parfumata, peste care plutesc coji de lamaie si nuci faramitate, primite de la soacra mea.
Nu va imbatati totusi, dragi barbati! Si voi, fetelor, nu mancati prea multi macinici, pentru ca dauneaza grav siluetei!

Un comentariu:

  1. Scuze ca nu am scris-o dar probabil nu mai aveai timp sa o faci! :))
    http://www.petitchef.ro/retete/altele/mucenici-moldovenesti-fid-1352175

    RăspundețiȘtergere