luni, 18 martie 2013

Botosei

Cand era Ionut mititel, primeam mereu de la sotia unui var caciulite si botosei tricotati. In fiecare iarna, de cum se termina cu munca la camp, fata asta se incuie in casa si tricoteaza bluzite,
rochite, fulare... pentru copiii rudelor, pentru vecini, dar si pentru a mai scoate un banut.
Mereu a incercat sa ma invete cum se fac botoseii, dar ce sens avea sa ma obosesc, cand eu stiam sigur ca cei pe care ii face ea sunt atat de haiosi... Acum as vrea sa invat, dar pentru asta trebuie sa bat un drum pana  la varul meu. Mi-am adunat de pe net cateva modele interesante de botosei, modele pe care i le voi arata verisoarei mele.
Noi nu mai purtam de mult asa ceva, pentru ca stam intr-o casa calduroasa si in fotoliu, la calculator, chiar nu simtim nevoia sa ne infasuram picioarele in lana sau mohair. Dar as putea face cateva perechi pentru fetita fostei mele vecine, despre care am scris ieri...















Un comentariu: