sâmbătă, 16 martie 2013

O aura misterioasa

Pentru ca este ziua ei, pentru ca iubeste pisicutele, pentru ca este prietena mea si am vrut sa ii ofer un cadou virtual, astazi am pus pe vienela.ro cateva imagini simpatice pentru Bogdana. Buna dimineata la cafeluta!

LA MULTI ANI!!!

Voi pune si aici cateva poze cu pisicute. Consider ca de data aceasta nu se potriveste expresia conform careia "ce e prea mult strica".

M-am coafat special pentru petrecerea ta.


Terminati cu glumele! Stiti ca poftesc la peste...


Sunteti prea obraznici si am decis sa va pedepsesc tinandu-va la geam, in timp ce eu stau la caldura.


Sa imortalizam momentul. Zambeste!


Nu, nu am patit nimic. Imi fac gimnastica de dimineata.


Sunt cu adevarat speciala, sunt inconjurata intotdeauna de o aura misterioasa.


Stiu ca nu miroase, dar imi place senzatia pe care mi-o da puful papadiei.


Dragostea mea!!! Te iubesc atat de mult, incat te-as manca!


Cum ti se pare camuflajul meu?


Salariul nu este prea mare, dar am mult timp liber ca paznic al acestor fructe divine.


Jobenul fermecat mi-a adus multe satisfactii, dar sunt tot singur si asta ma face sa fiu trist...


Mi-am pus o lentila de contact... Ghiceste la care ochi.


O doamna eleganta nu iese niciodata din casa fara palariuta si esarfa.


Nu inteleg de ce razi... Ce are palaria mea?


Pentru Bogdana, cu drag, melodia "Belle", cantata astazi de Garou junior.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu