luni, 8 aprilie 2013

La bloc sau la casa?

In sufletul meu se da o lupta continua intre dorinta de a trai fara griji, intr-o cutie de beton, cum spun oamenii de la tara si dorinta de a fi libera, separata de aglomeratia din bloc, intr-o casa din varful unui deal inverzit.
Acum stiu ca banii pot rezolva problema mea, ca mi-as putea construi o casa pe un deal umbros, o casa care sa aiba toate conditiile de la bloc si chiar mai mult de atat.
Mi-ar placea sa am o masina puternica, pe care sa o fortez o data pe saptamana prin hartoapele din sat, sa o incarc cu tot ce imi trebuie la oras, apoi sa o parchez intr-un garaj urias, aflat la subsolul casei la care visez. Ma vad stand tolanita intr-un hamac in curtea plina de flori, cu o carte interesanta in mana, cu un pahar de suc proaspat langa mine.
In zilele ploioase mi-ar placea sa stau ascunsa la mansarda, sa vad cum se preling picaturile pe geamurile termopanelor, sa urmaresc jocul flacarilor in camin si sa ascult muzica buna. Mi-ar placea sa imi primesc prietenii la umbra, in casa adapostita de o copertina in culori vesele, sa facem concursuri, sa dam muzica la maxim si sa radem fara ca vecinii sa ne bata in tevile caloriferului, sa ii servesc cu prajituri si ceaiuri cu gheata.
Iarna i-as invita pe partia de schi amenajata de copiii satului pe dealul din vecinatate, la un concurs de sanius si la un pahar de vin fiert. La intoarcere, casa, prietenoasa si calda, asa cum este si inima mea, si-ar deschide portile automatizate si ne-ar primi cu bratele (usile) deschise, uimindu-i pe toti.
Probabil mi-as face o gradinita cu flori, as avea un caine de talie mare, o fantana arteziana cu pietre de rau, un foisor din lemn si chiar cativa bobocei de rata, care sa se joace prin iarba deasa. Cu florile, ratustele si cainele as putea rezolva si acum, dar pentru toate celelalte trebuie sa dispun de bani, pentru ca locul de unde le pot cumpara il stiu deja. Tamplarie PVC, usi de garaj, rulouri exterioare, copertine si porti automatizate pot gasi pe http://www.scharx.ro/.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu