joi, 9 mai 2013

Accesorii pentru telefoane

Miniconcediul de Paste ne-a adus relaxarea la care visam de mult timp si ne-a purtat pasii pe Valea Prahovei, atat de draga noua, unde am petrecut o zi intreaga urcand muntii inverziti, vizitand in Busteni
manastirea Caraiman si castelul Cantacuzino, iar in Sinaia manastirea Sinaia si castelul Peles. Despre ele am scris pe celalalt blog.
Pentru ca Ionut a sarbatorit Invierea Domnului ca in basme, vreme de trei zile si trei nopti, undeva la Ceptura, alaturi de colegii de clasa, noi ne-am gandit sa o invitam la plimbare montana pe nepoata sotului meu, Lorena. Micuta ne-a facut ziua mai frumoasa, mai vesela. S-a mirat de tot ce ne-a iesit in cale, a pus mii de intrebari si a tinut pasul cu noi pe carari de munte fara sa se planga de caldura sau de dureri.
Un singur lucru m-a enervat, dar nu am lasat sa se vada pana acasa. Desi are doar zece ani, Lorenei i-a sunat telefonul non-stop, de parca ar fi fost mare om de afaceri. De ce ar pleca la munte cu telefonul de multi bani dupa el un copil de zece ani? Cand o suna cumnata mea, cand cumnatul, cand vreun coleg de scoala, cand vreo prietena de la bloc sau vreo verisoara.
De fiecare data eram nevoiti sa ne oprim, sa ii cautam telefonul prin ghiozdan, sa il scoatem din husa veche si destramata...Am sfatuit-o sa arunce mizeria aia de husa, pentru ca ii strica aspectul telefonului, dar nu s-a lasat convinsa, dand dovada de maturitate. Stie ce vrea copila asta! Mi-a spus ca o va arunca abia dupa ce primeste alta husa.
Cand ne-am intors acasa, primul lucru pe care l-am facut a fost sa caut pe internet accesorii telefoane conectico, unde stiam ca pot gasi si huse noi, elegante, din care Lorena sa isi aleaga ceea ce ii place. Vazand ca ii caut Lorenei husa pentru telefon, a profitat si Ionut de moment pentru a-mi reaminti ca are nevoie de un set compus din incarcator priza, cablu usb si handsfree pentru "jucaria" lui. Bine-nteles ca nu puteam sa il refuz, mai ales ca produsul nu costa prea mult. Asa au zburat ultimii mei bani de buzunar. :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu