miercuri, 15 mai 2013

Bascute pentru copii si domnisoare

Intr-o perioada ma batea gandul sa ma apuc de facut caciulite pentru copii, stiind ca parintii nu stau pe ganduri atunci cand gasesc ceva dragut si potrivit pentru copiii lor. Iar caciulile sunt piese vestimentare indispensabile
pe aici, unde iernile sunt geroase si moda face legea. Mi-am spus ca nu ar fi rau sa caut cateva modele pe care sa le personalizez, sa imi pun amprenta asupra lor, apoi sa incerc sa le comercializez. Am adunat in calculator poze interesante, din care sa ma inspir, dar timpul nu mi-a mai permis sa ma apuc de aceasta treaba.
Stiu ca sunt multe mamici care stau cu copiii acasa si se intreaba cum si-ar putea rotunji veniturile sau macar cum ar putea face ca puii lor sa fie unici, sa atraga atentia cand ies pe strada. Si mi-a venit ideea de a pune pe blog o poza haioasa, care poate le va veni in ajutor mamicilor harnice si talentate. Deocamdata doar bascute pentru copii, dar si pentru domnisoare, iar in zilele urmatoare vor veni si caciulitele.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu