joi, 27 iunie 2013

Plante care purifica aerul

Eram copil cand am invatat ca anumite plante nu au ce cauta in dormitor, din cauza ca pot face foarte mult rau. Imi aamintesc de bunica mea, care spunea ca cei mai periculosi sunt crinii. La noi in casa puteai gasi
destul de des crini, pentru ca aveam niste prieteni de familie care se laudau cu o curte plina de crini albi, imperiali. Ne aduceau cu bratul flori, la fiecare cateva zile. Iubeam parfumul lor si il iubesc si astazi.
Nu stiu daca ceea ce am invatat cand eram copil este adevarat, dar ma feresc sa tin crini in camerele unde dormim, cel putin pe timpul noptii.
Am gasit de curand o poza pe internet (acum citesc si ma uit la poze doar online)in care sunt asezate cateva plante dintr-o categorie total opusa, plante care purifica aerul din camere. Din nefericire, desi le cunosc din vedere, nu stiu ce nume poarta aceste plante. Daca printre voi sunt cunoscatori, i-as ruga sa imi spuna si mie ce plante sunt cele din imaginea de mai jos.


Un comentariu:

  1. aceste plante sunt buruieni :))
    asta am invatat de acasa, pe toate le-am avut acasa si pe toate le-am intitulat buruieni :))
    sper ca te-am lamurit
    :)))

    RăspundețiȘtergere