vineri, 26 iulie 2013

Optimizare SEO si bani cu blogul

Desi colaborez cu firma e-advertising de peste un an, desi am castigat bani frumosi din aceasta colaborare, abia astazi mi-a trecut prin cap sa ma folosesc de sistemul lor de afiliere, pentru a castiga
un banut in plus. Am scos de pe blog reclamele adsense, care nu imi aduceau nici un venit (adunasem intr-un an 2,77 dolari), iar in locul lor am pus, mare si frumos colorat, bannerul care sper sa faca mai multa treaba decat acele reclame.
Despre ce este vorba? Dupa cum spune si titlul, bannerul este pentru cei ce doresc sa gaseasca o echipa tanara, formata din profesionisti, care sa se priceapa la optimizarea SEO a site-urilor, pentru ca afacerea lor sa se situeze pe primele pozitii in cautarile google. Eu primesc un mic comision din venitul pe care firma il aloca publicitatii, iar dumneavoastra veti avea parte de cele mai bune servicii din Romania la preturi modice.
Bannerul este in acelasi timp si pentru bloggerii care doresc sa castige bani cu blogul, care isi doresc sa colaboreze cu o firma serioasa, firma ce ofera bloggerilor bani pentru a face ceea ce le place, adica sa scrie articole. Am indrumat pana acum multi prieteni spre e-advertising si toti au fost si sunt multumiti de colaborare. Daca aveti nelamuriri sau doriti amanunte, imi puteti lasa aici un comentariu sau ma puteti cauta la adresa de mail sas.vienela(at)yahoo.com.
Ce aveti de facut? Deasupra acestui articol veti gasi bannerul despre care v-am vorbit. Dati clic pe el si completati formularul care apare, pentru a putea lua legatura cu membri echipei e-advertising. Ei va vor indruma mai departe si toata lumea va fi multumita. Va doresc sa aveti bafta!

Un comentariu: