luni, 8 iulie 2013

Prajitura cu branza si kiwi

Am avut o zi plina! In afara de cele cateva articole scrise pe bloguri, am citit cateva zeci de articole, am vorbit pe mess si pe facebook cu niste prieteni si am incercat mai mult de o ora sa o invatat pe sora mea
tainele postarii pozelor pe diverse retele. Sigur ca i-a fost greu sa priceapa din conversatia de pe fb, mai ales ca folosim windows-uri diferite. Solutia a fost sa o chem la mine, sa ii arat "pe viu" cum se face. Asa se face ca am intrat pe Pinterest si am gasit o prajitura cu branza si kiwi, pe care vreau neaparat sa o incerc, mai ales ca se prepara foarte usor.
Pentru blat vom avea nevoie de 200 g biscuiti si 100 g margarina. Biscuitii faramati ii amestecam cu margarina si ii intindem pe platou.
Pentru crema avem nevoie de 1/2 kg branza dulce proaspata, 2 plicuri zahar vanilat, 150 g zahar si 150 g smantana. Se bat bine cu mixerul, pana cand crema devine pufoasa. Pastreti putina pentru ornat.
Pentru crema de kiwi avem nevoie de 600-700 g kiwi, 200 g zahar, 2 plicuri gelatina si eventual putin colorant, daca doriti o culoare mai intensa (nu exagerati, pentru ca este destul de periculos). Pana preparam crema de kiwi, prajitura sta la frigider. Fructele se curata si se maruntesc cu blenderul, se pun la fiert cu zaharul (eventual si un strop de apa). Dupa zece minute de fiert se adauga colorant alimentar. Se lasa amestecul sa se raceasca si se pregateste gelatina urmand instructiunile de pe plic. Se incorporeaza in crema de kiwi si se toarna peste prajitura, optional se adauga putina crema de branza deasupra, sub forma de bezele, apoi se lasa la frigider.
Deja imi fac in gand inventarul, sa stiu ce ingrediente imi lipsesc din casa. Trebuie neaparat sa o incerc.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu