luni, 5 august 2013

Bicicleta de Bucuresti

Nu a facut baiatul meu prea multe in vara aceasta (sigur, a fost si foarte ocupat cu scoala), dar de bicicleta nu s-a despartit decat dupa miezul noptii, cand se intorcea acasa frant de oboseala si plin
de julituri. A incercat, alaturi de prietenii lui, cam tot ce a vazut prin filme, a stricat bicicleta de cateva ori, s-a lovit, a stricat adidasii, insa de fiecare data s-a intors acasa fericit.
Ultima aventura cu bicicleta, cea de acum doua zile, aproape ca m-a speriat. S-a intors baiatul meu acasa nevatamat, cu roata din spate a bicicletei transformata in patrat. Noua lor joaca, sariturile peste borduri foarte inalte, de peste o jumatate de metru, a facut ca bietul vehicul pe doua roti sa ramana olog. Ca orice tanar iubitor de miscare, si-a spus ca nu va sta in casa pana cand cineva ii va cumpara alta roata, nici nu va cheltui bani in mod inutil.
S-a apucat sa repare janta bicicletei. Curand a constatat ca nu este chiar usor sa transforme un patrat in cerc, dar nu s-a lasat pagubas. A ciocanit, a indreptat, a verificat, iar a ciocanit, ba chiar a si strans toate spitele si le-a indreptat pe cele care se strambasera. Mandru nevoie mare ca s-a descurcat singur, a facut poze si le-a postat pe facebook, dupa modelul before-after.
La scurt timp, un prieten al sau l-a invitat la discutii cu alti pasionati de biciclete, pe un forum unde baietii isi dau intalniri pentru a pedala impreuna pe munti si isi cer parerea in legatura cu piesele pe care sa le cumpere. Tot pe acel site am vazut ca au si vanzari biciclete bucuresti. Nu am fost singura care a vazut. Baiatul meu a pus ochii pe o bicicleta scoasa la vanzare si de aunci nu mai am pace. vrea cu tot dinadinsul sa o vada de aproape, sa faca o tura cu ea si, daca va fi multumit, sa o si cumpere.
Sigur ca acum il iau usor peste picior, spunandu-i ca am facut o afacere grozava. Am scutit cateva zeci de lei prin repararea bicicletei si m-am ales in schimb cu dorinta lui fierbinte de a avea o bicicleta buna de urcat muntii. Este doar o gluma, pentru ca in realitate sunt decisa sa il trimit la bucuresti, sa vada bicicleta si sa o probeze. Am o singura conditie: daca isi va cumpara ata bicicleta, sa isi cumpere si casca, sa pot sta linistita cat timp este plecat. Asa imi va ramane doar mie albastrita pe care o avem la comun acum si voi putea sa imi vad de treaba fara sa tresar speriata de cate ori suna telefonul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu