duminică, 25 august 2013

Biciclete si patine cu rotile

Acum 5 ani au venit pe lume ingerasii mei si de atunci sunt cel mai fericit om. Imi place sa imi petrec tot timpul liber in familie si sa ne bucuram de fiecare moment. Acum ca trece iarna, ne pregatim sa iesim in parc si avem nevoie de niste patine cu role ca sa ne distram prin parc. Baieteii mei au invatat deja sa mearga pe patine dupa ce i-am dus toata iarna la patinoar, iar acum vom continua sa facem sport si in parc. Am gasit pe un site si niste biciclete pentru copii foarte frumoase. Le-as lua cate una ca sa ii invat sa mearga pe bicicleta. Este foarte distractiv sa mergi prin parc pe bicicleta si cred ca ne vom distra de minune in aceasta primavara. Iti recomand si tie sa intri pe cel mai tare site pentru copii. De aici poti sa cumperi copilului tau multe jucarii si alte lucruri care nu ar trebui sa ii lipseasca in primii ani de viata.

Va recomand sa cautati aici biciclete pentru copii si patine cu rotile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu