luni, 12 august 2013

Ce poti face din ceasuri vechi, stricate

Sigur, nu este cazul la mine, pentru ca am avut foarte putine ceasuri in viata mea. Imi amintesc de unul dintre ele, primit de la mama mea cadou, ceas pe care l-am scos de la mana intr-un parc si l-am uitat pe banca
unde ma asezasem sa ma odihnesc, dupa goana cu patinele prin cartier. Nu l-am mai gasit la intoarcere, desi am dat roata bancii de cateva ori, sperand ca il voi gasi pe jos, cazut.
Un alt ceas l-am cumparat de la o colega de munca si a functionat fix trei zile. Era epoca produselor aduse de la turci, produse de cea mai proasta calitate la cele mai mari preturi. Incantata pana peste masura, nu imi dezlipeam ochii din ceasul cu "diamante", curea rosie, elegant (cel putin asa mi se parea pe atunci), care starnea invidia tuturor fetelor pe care le cunosteam sau nu. Doar trei zile a functionat si nu a mai putut fi reparat. Nervoasa, l-am aruncat la gunoi. Acum regret, pentru ca l-as fi putut folosi la altceva, inspirandu-ma de la altii.

Ce se poate face din ceasuri vehi, stricate? Pot fi folosite pe post de rama pentru o fotografie mica, a unei peroane dragi. Cu mai multe ceasuri vechi iti poti face chiar si arborele genealogic, mai ales daca nu ai familie numeroasa. :)



Sau poti face o bratara draguta din mai multe ceasuri ramase din anii trecuti, ca in imaginea de mai jos:



Sunt convinsa ca unei fetite i-ar placea la nebunie o asemenea bratara facute din ceasurile ramase de la mama si bunica. Sigur, daca aveti alte idei, postarea mea este inutila, dar va astept sa ne dezvaluiti si noua secretele voastre. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu