marți, 6 august 2013

Dileme de vara

Ne-am propus in weekend sa dam o fuga pe la munte. Aveam de gand sa ne plimbam putin prin oras, sa urcam cativa metri (nu prea multi) pe cararile umbroase, sa mancam ceva la un local, apoi sa
coboram in Sinaia. Acolo am fi mers alene printre tarabele cu nimicuri care marginesc drumul spre castelul Peles, am fi cumparat o bazaconie oarecare, am fi luat un bidon cu apa de izvor pentru acasa, poate ca am mai fi mancat ceva prin oras, apoi am fi venit acasa.
Toate astea ar fi fost posibile doar daca nu ne-am fi razgandit in ultima clipa, pe cand ne indreptam spre statia de tramvai. Soarele era deja in varful cerului, semn ca am plecat cam tarziu de acasa, noi ne simteam cam obositi, din cauza ca adormisem foarte tarziu cu o seara inainte si eram tare curiosi sa vedem ce schimbari au mai avut loc la gradina zoologica de la Parcul Bucov.
Asa se face ca am schimbat din mers directia si am ajuns la padure, in loc sa mergem la munte, desi facusem si un fel de sondaj de opinie printre prietenii de pe facebook si toti spusesera ca ar fi de preferat muntele. Nu am mari regrete, mai ales ca am vazut nu doar animalele obisnuite ale gradinii zoo, ci si deja faimosii lei ale unui personaj cunoscut. Ah, si am mai vazut o minune de tigru, un splendid exemplar, care ne-a incantat privirile cu frumusetea lui deosebita.
Acum avem alta dilema... Ne vin la sfarsitul lui august niste prieteni din strainatate si am planuit ca, pentru o zi sau doua, sa ne relaxam impreuna intr-un loc fain, pe care nu l-am decis inca. Avem de ales intre munte si mare, intre Brasov si Eforie Nord. Eu inclin spre mare, desi iubesc mai mult muntele, pentru ca imi este dor de ea si chiar am avea asigurata cazarea in Eforie Nord.
Sotul meu, desi iubeste apa si se simte in ea precum pestele, ar prefera ca in toiul verii sa mergem la munte, acolo unde canicula nu are ce cauta, unde soarele este mai bland si iti permite sa iesi din casa si ziua, nu doar noaptea. Dezbateri aprige au loc si intre prietenii nostri. Unii vor la mare, altii vor la munte. Avem nevoie de jurati, de sustinatori, de avocati care sa pledeze pentru noi, de orice si oricine ar putea infuenta deciziile celorlalti.
Aceasta este noua mea dilema: la Brasov sau in Eforie Nord?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu