joi, 1 august 2013

Floricele din nasturi

Imi place ca seara, atunci cand deja ma ustura ochii de atata privit in monitor, sa ma plimb pe internet in cautare de imagini dragalase sau din care sa invat cate ceva. Mereu gasesc lucruri interesante si usor
de facut! Imi amintesc de zilele placute din copilaria baiatului meu, cand ne jucam mult impreuna, cand incercam mereu sa confectionam cate ceva, pentru ca mintea sa fie pusa la contributie, iar manutele sa capete dexteritate.
Pe atunci, ideile parca imi veneau cu lejeritate si rar ma inspiram din reviste, pentru ca nu aveam acces la internet. Astazi, vad zilnic noi si noi idei, dar baiatul meu este prea mare pentru a ne mai juca. :) De ce sa tin aceste idei doar pentru mine, cand le-as putea impartasi cu mamici care cauta sa se distreze impreuna cu copiii, sa le dea de lucru si sa le dezvolte abilitatile?
Am gasit o poza interesanta, in care sunt prezentate niste floricele facute din nasturi de mai multe culori. Ochii mei sunt prea obositi la aceasta ora, dar imi imaginez ca nasturii sunt prinsi unii de altii cu un lipici puternic, probabil ceva asemanator cu superglue. Sigur, ramane la alegerea fiecaruia... Ceea ce vreau sa mai spun este ca ar putea fi o buna idee de a folosi nasturii ramasi prin casa de la hainele vechi.
Din nasturi puteti face floricele sau chiar tablouri. Este suficient sa aveti o schita cu ceea ce va doriti si sa puneti copilul sa coasa nasturii pe panza urmarind desenul. Il veti tine ocupat, i se vor dezvolta atentia, indemanarea si poate chiar creativitatea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu