marți, 20 august 2013

Mac, mac, mac, floarea asta nu-i pe lac

Printre cele mai sensibile si mai frumoase flori ale pamantului sunt macii, flori de o gingasie rara, care palesc imediat dupa ce au fost rupte, dar care stau atat de frumos printre firele de grau ale campurilor. Pentru ca
am adunat iar in calculator cateva poze cu maci, astazi m-am decis sa le pun pe blog, ca si altii sa poate admira aceste flori pretentioase, care isi iubesc atat de mult libertatea, incat prefera sa moara dupa ce sunt smulse din sanul naturii.

Traiesc cu impresia ca undeva pe blog am mai pus poze cu maci, dar blogspot uneori nu se descurca la cautari si nu vrea sa imi arate unde se ascunde acea postare. Drept urmare, nu imi ramane decat sa iau toti macii din calculator si sa ii plantez in acest articol.







Un comentariu:

  1. Frumoase poze cu maci, imi plac foarte mult. Intotdeauna mi-am dorit o vaza plina cu maci, dar mereu am renuntat gandindu-ma cat de repede se ofiles...

    RăspundețiȘtergere