miercuri, 14 august 2013

Palete pentru mixer

Vi se intampla si voua ca, o data la cativa ani, mixerul sa nu va mai asculte, sa dea semne de oboseala, sa se incinga mult prea repede si chiar sa se arda? In atatia ani de viata, nici nu mai retin exact cate asemenea
accidente mi-au pus nervii la incercare. De cele mai multe ori, mixerul m-a lasat exact cand aveam mai multa nevoie de el, ca doar Murphy nu se poate abtine sa nu isi bage coada. :)
In serile cand pregateam cate o crema pentru tortul unei petreceri, in noptile in care gateam pentru Paste, Craciun sau revelion, in zilele in care ma grabeam sa fac totul inainte de venirea musafirilor, dragul meu mixer ceda nervos, se ardea si ma lasa cu ochii in soare. Ma grabeam sa cumpar altul, imi terminam treaba si ma uitam cu ranchiuna spre paletele mixerului vechi, care parea intacte.
Nu ma induram sa le arunc, dar nici nu aveam ce face cu ele. Ramaneau ascunse ani de zile prin cate un sertar, uitate. La o curatenie generala m-am decis sa le arunc pe toate, constienta de faptul ca le pastrez fara nici un motiv, ca nu le voi mai folosi nicicand.
La cateva zile dupa ce le-am dus la ghena de gunoi, Murphy si-a bagat iar coada si a dat o noua lege. Imediat dupa ce arunci paletele mixerului, gasesti pe internet o poza in care este exemplificat modul in care le-ai fi putut folosi, daca erai cu o secunda mai isteata.
Deci, ce se poate face, dupa ce se strica mixerul, cu paletele ramase? Putem face un ceas interesant, pe care sa il plasam in bucatarie sau in orice alt loc dorim si consideram ca s-ar potrivi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu