luni, 26 august 2013

Poze cu probleme

De cand ma invart pe internet am auzit despre multe, foarte multe idei de a face bani, dar si despre modul in care iti poti promova produsele, ideile, textele si fotografiile facute. Si totusi, pana astazi nu auzisem ca omul
isi poate vinde pe internet pozele facute, ca sunt persoane din toata lumea care vor sa cumpere. Cuvanta a fost cea care mi-a deschis ochii si m-a facut sa ma gandesc destul de serios la posibilitatea de a ma distra putin pe site-ul recomandat de ea.
Mi-am facut cont, am citit conditiile, am fost de acord cu ideea ca fotografiile asezate acolo ar trebui sa fie de calitate, sa indeplineasca anumite conditii si am incercat sa postez o poza facuta de mine unui peisaj oarecare. In prima clipa m-am enervat vazand ca nu imi permite pana cand nu declar ca poza e facuta de mine, ca nu aduce prejudicii nimanui etc. Apoi mi-am dat seama ca e normal sa fie asa.
A urmat al doilea pas... Am luat fotografia din calculator si am vrut sa o postez... Nu imi permite pentru ca nu are dimensiunile cerute de ei, 2400x1600. Mi-am sunat copilul pentru a-i cere detalii si m-a desumflat repede, spunand ca aparatul nostru de fotografiat este prea vechi si slab pentru asa ceva, ca este deja setat sa faca pozele la marimea maxima.
Am vrutsa incerc totusi acel site si am incercat o poza facuta unei statui din Ploiesti anul trecut, cu un alt aparat, pe care il primisem in probe de la un blogger. Am reusit sa incarc fara probleme fotografia, ceea ce mi-a dovedit imediat ca am nevoie de un aparat foto mai performant daca vreau sa ma joc pe acolo, daca vreau sa incarc poze pe care altii sa le admire si chiar sa le cumpere sau doar sa rada cu lacrimi de antitalentul meu la fotografiat.
Din pacate, aparatele foto sunt destul de scumpe pentru un om care nu are un serviciu stabil, asa ca nu imi ramane decat sa admir ceea ce vad la altii si sa astept zile mai bune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu