vineri, 2 august 2013

Relatia dintre o fecioara si o balanta



Sigur, daca vreti ceva generalizat, care sa poata fi aplicat tuturor relatiilor dintre o fecioara si o balanta, ati nimerit gresit pe blogul meu. Eu vorbesc doar despre relatia pe care o cunosc cel mai bine, dintre o

fecioara (eu) si o balanta (sotul meu). Nu stiu cu cat a contribuit faptul ca eu sunt nascuta pe 11 septembrie, iar sotul meu pe 1 octombrie, dar stiu ca ne completam de minune datorita educatiei pe care o avem, datorita faptului ca ne iubim, ne respectam si ingrijim ca celuilalt sa ii fie bine.

Spiritul meu critic iese des la iveala, mai ales in clipele in care sunt suparata, dar sotul meu nu ma intarata, ci ma lasa sa ma calmez si chiar contribuie cu cate ceva la asta. Ori imi face un cadou pe care stie ca mi-l doream, ori imi cumpara ceva dulce si face o gluma pe aceasta tema ori incearca sa repare ceea ce m-a enervat... In nici un caz nu ramane nepasator fata de problemele mele, la fel cum nici eu nu raman nepasatoare fata de problemele lui.

In timp, am invatat sa ne cunoastem, sa simtim cand celalalt nu este in apele lui si obisnuim sa nu lasam astfel de momente sa treaca fara sa le lamurim. Indiferent ce probleme am avea, incercam sa le rezolvam in doi. Se spune ca ar fi o regula: contrastele se atrag. Altii spun ca niciodata relatiile dintre doua persoane diferite nu vor merge foarte bine. Pe cei din urma as vrea sa ii contrazic.

Suntem diferiti din multe puncte de vedere, eu si sotul meu. Eu fecioara, zodie de pamant, ma completez de minune cu sotul meu, zodie de aer. Acolo unde eu nu am incredere, el ma incurajeaza si imi da putere. Atunci cand el vrea sa risipeasca, eu incerc sa il tin in frau, sa ii amintesc de semnificatia cuvantului cumpatare. Lasam de la noi, nu ne certam pana in panzele albe pentru nimicuri si dezbatem orice problema aparuta, inante ca ea sa ne faca rau.

Nu stiu cum este la alte perechi formate dintr-o femeie fecioara si un barbat balanta, dar vreau sa va spun ca o balanta intr-o casa este o adevarata comoara, desi la prima vedere pare cel mai risipitor om de pe pamant. :))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu