miercuri, 7 august 2013

Rochii pentru toate gusturile

Din cand in cand imi place sa colind internetul in cautare de noutati vestimentare. De cate ori gasesc ceva interesant, nu ma pot abtine sa nu povestesc, de parca as avea vreun merit in toata aceasta treaba.
Astazi nu doar ca mi-am sunat prietenele pentru a le povesti despre cateva rochii care mi-au incantat privirea si pentru a incerca sa le conving sa ne facem cumparaturile impreuna, dar m-am decis sa scriu si pe blog, in speranta ca cititoarele mele se vor bucura la fel de tare ca si mine de frumusetea si eleganta rochitelor pe care le-am descoperit intamplator.
Am vazut pe acest site atat rochii de zi, cat si rochii de ocazie. Sigur, nu toate mi-au placut, pentru ca acolo au imbracaminte pentru absolut toate gusturile, insa cele care mi-au atras atentia se vor regasi cat de curand in sifonierul meu, spre disperarea sotului, care deja da ochii peste cap, intrebandu-se probabil unde le voi mai pune si cand voi avea timp sa le port.
Tocmai mi-a spus ca va incerca sa ma duca des la munte in aceasta luna august caniculara, pentru a fi sigur ca ma imbrac in pantaloni si ma incalc cu pantofi sport, iar eu i-am replicat ca tipa invidia din el, ca si-ar dori sa poata imbraca o rochita vaporoasa, prin care vantul sa circule liber. Nu ne luati in seama, sunt glume proaste pe care le facem uneori, cand vrem sa mai condimentam putin momentele sterpe sau sa trecem rapid peste faptul ca uneori irosesc cam multi bani pe haine care imi plac si pe care nu am timpul necesar sa le port.
Nici nu am terminat de scris articolul si deja ochii mi-au fugit spre o pereche de balerini care s-ar potrivi cu una dintre rochiile pe care vreau sa le comand, insa nu vreau sa depasesc masura, asa ca despre ei va voi povesti intr-un alt articol. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu