luni, 9 septembrie 2013

7Card

M-am decis să lucrez puțin la condiția mea fizică. Am întrebat câțiva prieteni care sunt cele mai bune săli fitness din Sector 3 și nu au știut să-mi răspundă, așa că apelez la prietenul Google. Am găsit un site foarte util, se numește 7Card.ro. Site-ul indexează pe o mapă 3D toate sălile fitness cu care ei sunt în parteneriat. Cu un simplu click, găsesc toate informațiile posibile și bucureștiul fiind mare, mapa lor GPS mă ajută să ajung acolo unde trebuie. De asemenea, dacă intri în acesată comunitate, beneficiezi de reduceri foarte mari. Eu mi-am făcut un program foarte frumos. Mă duc la sală, iar apoi mă relaxez la Spa. Beneficiez de 15% reducere deoarece sunt client 7Card. În caz că dorești și tu să ai parte de reduci la sălile fitness din București, crează-ți un cont pe 7Card. E foarte simplu de creat, nu durează mult, iar beneficiile sunt cu sutele. Sper să-ți fie de folos!

Iti recomand intra pe site si vezi sala fitness tineretului 7card.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu