duminică, 15 septembrie 2013

Ce este de facut?

Ma zvarcolesc si gandurile nu-mi dau pace. Tensiunea creste alarmant, facandu-ma sa ma tem pentru sanatatea mea. Aveam atatea planuri pentru zilele astea... Muncisem mult si imi pregatisem cateva articole
bune de pus pe blogul meu drag, cel de pe .ro. In dimineata in care am observat ca a aparut o problema, mi-am spus ca trebuie doar sa am putina rabdare, ca unul dintre baietii care au acces la fisierele serverului imi vor rezolva problema.
Stiam ca sunt ocupati, stiam ca se trezesc mult mai tarziu decat mine, asa ca in prima jumatate a primei zile am stat linistita. Le-am trimis totusi mesaje, ca sa stie ca nu pot intra pe blog ca admin, ca imi lipseste bara de sus, cea care imi permitea sa intru in interiorul blogului.
A trecut ziua fara ca eu sa am vreo veste de la ei. Ieri, aceeasi problema. Nu am avut timp sa ma ocup de ea, pentru ca m-am simtit rau si am chemat salvarea. In restul zilei am dormit, probabil de la medicamentele primite. Seara, cand m-am trezit, primul lucru facut a fost sa verific daca mi-au reparat blogul. Bine-nteles ca nu!
Nici un raspuns, nici un semn, nimic. Mai trimit un mesaj, mai astept putin. Nimic! A sosit a treia zi. S-a luminat, lumea a inceput sa circule din blog in blog si eu tot mai astept ca unul dintre baieti sa faca ceva. Tinand cont ca astazi este duminica, prea multe sanse nu am. Nu imi ramane decat sa sper ca luni isi vor citi mesajele si imi vor rezolva problema, pentru ca...
...pentru ca descopar cu uimire cat de bine ma simt pe blogul nou, doaronline si parca nu as vrea sa ajung sa nu imi mai pese de toata munca investita in cel de pe vienela.ro.
De retinut este faptul ca un blog pe .ro iti poate aduce avantaje, te face sa fii privit altfel, insa momente ca astea, cand depinzi in totalitate de altii iti strica tot cheful, te fac sa regreti anumite chestii si sa te intrebi... Ce este de facut cand blogul arata asa si adminii nu sunt online?


Un comentariu:

  1. Ce este de facut? Sa iti dai seama ca toate se intampla cu un scop si ca nu intamplator caderea blogului a coincis cu chemarea salvarii. Poate pur si simplu e un semnal serios ca trebuie sa te linistesti si sa mai tragi putin pe dreapta sa te mai si odihnesti si sa ai grija de tine in primul rand si abia apoi de blog(uri).
    Multa sanatate iti doresc si te rog, ai grija de tine, da? Noi te vrem in primul rand sanatoasa. Pup!

    RăspundețiȘtergere