marți, 17 septembrie 2013

Cizme si sandale dosebite

In materie de incaltaminte, raman la ideea ca un pantof negru este supremul. Cand vine vorba despre sandalutele de dama, cred ca sunt dragute cele intens colorate, care sa pastreze tonul verii si veselia ei.

Cizmele imi plac in general intr-o singura culoare, poate si pentru ca am trecut de varsta la care mi s-ar fi potrivit mii de culori pe o pereche de cizme. Recunosc ca in acest moment nici nu am in casa decat doua perechi de cizme, ambele negre, iar bocanci o singura pereche, grena.

Totusi, nu m-am putut abtine sa nu admir sau sa ma mir de cateva perechi vazute pe internet. Ma gandesc ca mi-as fi putut cumpara o pereche de cizme elegante, cu care sa imi mentin o stare de spirit buna.
Mi-ar placea sa va arat si voua cateva perechi de cizme care mi-au atras atentia. Sunt gasite pe un site american, dar cred ca exista si prin Europa, daca cineva chiar isi doreste cu adevarat sa puna mana pe astfel de incaltari.
Preferatele mele sunt ghetele din imaginea 4, insa m-au facut sa rad cele din ultima imagine. Gandul mi-a fugit la Scarlett O'Hara si a sa rochie facuta din draperie, atunci cand a vrut sa faca impresie buna asupra lui Rhett, desi nu avea un covrig in burta. :)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu