marți, 24 septembrie 2013

Firme de curatenie Bucuresti

Imi povestea o colega de munca acum vreo trei ani despre firma de curatenie la care lucra soacra ei, femeie inca tanara si in putere. nu mi-a venit sa cred afland ca nu s-a putut angaja pana cand nu a mers
la un interviu destul de solicitant, pana cand nu a dat si proba de lucru. In ochii mei, asemenea cerinte erau potrivite pentru un post mult mai important, nu pentru un om care urma sa lucreze la curatenie.
Simpatica mea colega mi-a explicat asa cum explici unui copil mic ca orice firma de curatenie care se respecta procedeaza asa. Ei isi iau un angajament in fata clientilor cu care incheie contracte si este normal sa aiba pretentii de la angajati, daca isi doresc ca firma lor sa fie bine cotata si sa mearga bine in continuare.
Nu orice pitipoanca era primita la interviu, asa ca de angajare nici nu putea fi vorba. Abia cand colega mea a pomenit cuvantul pitipoanca s-a facut lumina in capul meu. Mi-am imaginat o fata tanara, cu tocuri imense, cu unghii lungi, bine lacuite, cu parul intrand in ochii strident rimelati si m-am intrebat ce parere ar putea face angajatorului, clientului, celor care se asteapta ca firma sau casa lor sa luceasca dupa plecarea echipei de curatenie.
Pana si proba de lucru a inceput sa mi se para importanta, desi in prima clipa ii spusesem colegei ca oricine stie sa dea cu matura, cu aspiratorul sau chiar cu lopata, cand este vorba despre firme sau de chestii urate, cum este molozul. Dar nu este asa. Unii sunt neindemanatici, altii puturosi, unii sunt iuti, altii dorm pe ei si ii adorm si pe cei din jur.
Sincer acum, eu daca as vedea o momaie ca se misca mai greu decat mamaie prin casa mea, cu siguranta as pune mana pe telefon si as suna firma angajatoare, cerand sa o ia de pe capul meu si eventual sa se spele cu ea pe cap. Am inteles exact motivele pentru care orice firma de curatenie are pretentii mari atunci cand face angajari si am apreciat grija pe care o au fata de clienti.
Soacra colegei mele (fosta colega, pentru a fi mai exacta, pentru ca eu am renuntat la serviciu) inca mai lucreaza la acea firma si toti sunt multumiti. De curand mi-a spus Alina ca si ea a auzit de firme de curatenie bucuresti care isi respecta clientii, care ofera servicii de curatenie si intretinere, care are angajati dornici sa isi faca treaba perfect. Sunt corecti, sunt prompti si tin cont de absolut toate cerintele celor care le solicita serviciile.
Si pentru ca am fost incantata de acesta descoperire facuta doar datorita Alinei, care este cea mai vorbareata cunostinta a mea, m-am gandit ca nu ar fi deloc rau sa scriu un articol pe blog, in care sa anunt ca firmele sau persoanele particulare care au nevoie, pot apela cu incredere la aceste firme care ofera servicii de curatenie oricui le solicita. Chiar mi-ar placea ca peste un timp sa aflu ca v-am fost de ajutor, ca viata v-a fost usurata datorita recomandarilor mele.

Un comentariu:

  1. Pai cum se spune, daca-ti respecti clientii si ei te vor respecta.
    Eu folosesc un Kirby care face cat o firma de curatenie cu angajati perfecti! :)

    RăspundețiȘtergere