vineri, 27 septembrie 2013

Patut pentru copii

Plimbandu-ma pe internet, am gasit o imagine care m-a fermecat. Mi-am adus imediat aminte de perioada in care baiatul meu era mic si obisnuia sa doarma cu un ursulet negru pe plus in brate.
Era jucaria lui preferata, fara de care nu se baga in pat si fara de care nu pleca din casa. Oare de ce nu mi-a trecut si mie prin cap cand era el mic sa inversez rolurile, sa ii transform patutul in ursulet, sa doarma imbratisat de jucaria lui preferata, asa cum se vede in poza de mai jos?



Nu ar fi fost mare lucru sa ii fac un cap de urs si niste labute care sa semene cu jucaria lui preferata. Imi imaginez cat de tare i-ar fi placut sa se stie vegheat de un urs imens, asemanator celui pe care il strangea in brate. Poate ca veti profita macar voi, cei care cititi acest articol. Nu uitati ca fericirea copilului vostru este cel mai important factor in dezvoltarea lui sanatoasa, iar copiii pot fi fericiti cu atat de putin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu