sâmbătă, 28 septembrie 2013

Pene- de unde?

Mi se intampla tot mai des sa vad diverse aranjamente si chiar bijuterii care au in componenta pene frumos colorate si tot mai des ma intreb de unde as putea face rost de asemenea pene. Nu cred ca exista vreun
magazin care sa vanda asa ceva. Nu am nici rude pe la tara, de la care sa cer.
Ma gandesc ca cel mai bun ar fi omul care are in curte bibilici, prepelite si alte pasari mici sau cu pene deosebite. Dar de unde sa gasesc eu un crescator de bibilici sau prepelite dispus sa imi dea o mana de pene sau puf de la pasarile lui. Oare vinde cineva pene? Si cam cat ar costa un pumn de puf de prepelita? Bine, puf ar merge si de la gaini, insa nici d-alea nu am.
Asadar, daca stiti pe cineva care creste pasari cu penaj frumos si e dispus sa renunte la cateva, dati-mi de stire. Nu am nevoie decat de cateva, pentru uzul meu personal, pentru a-mi face o pereche de cercei.
Deci, daca aveti de vanzare pene sau daca doriti sa imi trimiteti cateva, ma gasiti pe aici. Este suficient sa imi lasati un comentariu. Cumpar cateva pene! :)

Un comentariu: