miercuri, 18 septembrie 2013

Rochite, rochite

Desi fetele tinere continua sa isi imagineze ca vor avea succes, ca vor da barbatii pe spate daca isi vor impinge sanii prin decolteu, daca vor taia blugii la fund, daca vor purta colanti mulati pe picioare sau chiar
vor umbla mai mult goale decat imbracate, eu merg in continuare pe ideea ca cineva trebuie sa le deschida ochii acestor copile.
Daca parintii si fratii mai mari nu o fac, daca profesorii nu reusesc, poate ca vocile noastre unite le vor convinge intr-un final ca a fi sexi nu inseamna a fi goala si la dispozitia oricarui barbat. Bunica mea obisnuia sa spuna despre fetele care incercau cu tot dinadinsul sa atraga atentia umbland cu haine nepotrivite ca "toti cu nadragi, toti imi sunt dragi".
Astazi as vrea sa le arat doar cateva poze fetelor care nu inteleg ce inseamna in ochii unui barbat femeia care se dezbraca inainte sa i se ceara, inainte ca masculul sa lupte pentru a vedea ceva. Doua rochite simple, care nu arata mare lucru, bune de purtat in timpul zilei. Va puteti imagina cat de atragatoare poate fi in ochii unui barbat femeia care le poarta?




Acum comparati femeia care poarta acele rochite cu cea care ar iesi pe strada imbracata cu rochia de mai jos si spuneti ce impresie credeti ca ar face trecatorilor. Recunosc, o asemenea rochita mi-ar placea intr-o seara, o seara in care as fi singura in casa cu sotul meu. Atat! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu