miercuri, 18 septembrie 2013

Sandale

Daca ieri vorbeam despre cizme deosebite, nu neaparat frumoase, astazi ma gandesc sa va arat cateva perechi de sandale in diverse modele, pe care eu le-am indragit o clipa sau care mi-au adus un zambet pe
chip. De va vor placea sau nu, este mai putin important. Conteaza doar sa le studiati, sa va dati cu parerea, poate ma convingeti si pe mine sa mai cumpar cate ceva.
Aveam de anul trecut o pereche de sandalute cu talpa plata, in stare buna, dar mi-am mai luat inca o pereche cu un model asemanator, pentru ca sunt atat de comode, incat am senzatia ca merg desculta, dar fara sa ma intep sau sa ma murdaresc.
Planuiesc sa imi mai iau vreo doua perechi, alte modele, daca prind ceva la reduceri zilele astea, inainte ca sandalele sa fie ascunse in depozite pana anul viitor. Mi-ar placea ceva asemanator celor din pozele de mai jos... Cele pe care le am acum sunt asemanatoare celor din prima poza.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu