duminică, 22 septembrie 2013

Testul culorilor

Chiar inainte de a descoperi blogurile imi facusem un obicei ciudat. Imi beam cafeaua in fata calculatorului cautand pe internet teste de inteligenta, teste haioase, teste in general. Cu cat rezolvam mai multe in timp ce
goleam ceasca de cafea, cu cat erau mai dificile si primeam un punctaj mai mare, cu atat mi se parea ca sunt mai desteapta. Cele foarte grele sau foarte amuzante le dadeam mai departe sotului meu, copilului, surorii mele, oricui se nimerea pe langa mine, mai mult pentru a putea face comparatii.
Apoi am descoperit blogurile, mi-am facut si eu, pentru ca mi se potrivea, am mai primit unul cadou, iar acum cateva luni mi-am facut al treilea blog. Bine-nteles ca am uitat de teste, concentrata fiind pe scris. Pana mai zilele trecute, cand am gasit la Kadia un test simpatic, un test al culorilor, un test care pare greu la prima vedere si, pentru unii, mai greu la a doua vedere.
Acest test va ajuta sa intelegeti cat de bine distingeti nuantele culorilor. Vi se cere doar sa ordonati randurile pline de patratele in mai multe nuante. Tot ce trebuie sa mai stiti este ca randurile au capate fixe, capete ce nu pot fi mutate. Cel mai bun scor este 0 (zero) si va puteti compara cu altii selectand la sfarsit sexul si grupa de varsta in care va incadrati.
Eu am primit 8 puncte, deci un punctaj bun, daca ne gandim ca alte femei de varsta mea au primit pana la 1520 de puncte. :) Voi ce punctaj credeti ca puteti obtine? Gasiti testul culorilor aici.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu