joi, 12 septembrie 2013

Viata galbena

Daca tot am vorbit despre oameni albastri, oameni frumosi, iubitori de liniste, m-am gandit sa auc la lumina fasii de viata galbena, pentru ca mie galbenul imi trezeste pofta de viata. Culoarea galbena pare vie, pare
viata pura, pofta de viata, pofta de culoare. A fost o perioada in care cautam galbenul in orice, ma imbracam in galben si gandeam galben. Am mai imbatranit putin si galbenul s-a estompat, insa nu se da dus, pofta de viata mi-a ramas la fel de puternica, iar povestile galbene inca ma bantuie. Nu le voi aseza aici, pentru ca acest blog nu este foarte cautat de prietenii mei, ci doar voi pune cateva poze in care galbenul detine primul loc.











Cum poti avea o viata galbena? Traind fiecare moment de parca ar fi singurul moment, bucurandu-te de fiecare obiect sau fiinta care iti iese in cale, evitand plictiseala si nepasarea. Haideti sa ne coloram viata in galben!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu