miercuri, 18 septembrie 2013

Zilele astea sunt albastra

Daca tot am intrat in aceasta hora si am decis sa raman cat mai mult timp albastra, dupa ce am scris povestea albastra si chiar am pus o poza albastra pe facebook, ma simt ca si cum as fi prins un virus pentru
care nu s-a gasit antidotul. M-am molipsit de albastru si nici macar nu incerc sa scap de el.
Sa va povestesc cum a fost. Nu stiam ce voi scrie la acea poveste, nu stiam cum vor decurge lucrurile, dar cautam pe internet poze care sa contina albastru, pentru a le integra in postare. Am adunat in calculator si imagini dragute, si altele mai putin dragute... Pe unele le-am folosit, pentru ca ele mi-au dat ideea postarii.
Celelalte au ramas pe desktop nebagate in seama. Pe ele as vrea sa vi le prezint astazi, intr-o ordine dezordonata. La momentul in care le-am salvat, imi dadusera niste idei de poveste, pe care intre timp le-am uitat... :)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu