luni, 14 octombrie 2013

Biciclete dama



Iubita mea vrea sa isi ia si ea o bicicleta asa ca am zis sa ii caut pe net ceva pe placul sau. Vrea sa mearga cu mine la munte sa ne plimbam cu bicicletele

asa ca trebuie sa iau ceva mai rezistent pentru traseele montane. Am gasit pe net niste biciclete dama foarte frumoase. Imi plac mult ca sunt de calitate iar preturile foarte mici. In magazine nu am gasit decat biciclete de proasta calitate care nu sunt deloc bune. Prefer sa dau un ban in plus insa sa am parte de calitate. De pe bikezone mai mi-am cumparat niste roti bicicleta foarte bune. Iti recomand si tie sa iti iei produse de pe acest site fiindca are preturi foarte mici. Poti sa iti cumperi echipamente sportive, accesorii si piese de schimb. Intra si tu pe site-ul celor de la bikezone si vezi noile oferte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu