marți, 5 noiembrie 2013

Actulizare Page Rank

Imi amintesc ceata in care eram invaluita acum un an si jumatate cand auzeam de PR (page rank) si ma apuca rasul. Nu satiam ce este, nu stiam la ce foloseste,
dar in momentul in care blogul meu a primit PR 3 am inceput sa sesizez diferenta. Google imi trimitea mult mai multi vizitatori prin motorul de cautare, iar ofertele de advertoriale aveau cu tot alt pret, altfel imi puteam negocia fiecare articol care continea reclame.

In ultima perioada, google nu a mai facut nici o actualizare si multa lume isi imagina ca vom invata sa ne descurcam dupa alte metode, pentru ca blogurile noi nu aveau PR, desi ele erau foarte bune. Si astazi dimineata, cand nimeni nu se mai astepta, a venit vestea ca se schimba PR-ul. Inca neincrezatoare, am verificat si in clipa urmatoare am sarit ca ars de pe fotoliu. Blogul meu drag, vienela.ro, primise un minunat PR 4. Sunt cu adevarat fericita, ceea ce va doresc si voua!

Pentru acest blog si pentru doaronline inca nu s-a actualizat, insa trag sperante ca acest blog va ramane la PR 3 si ca doaronline va primi si el ceva, sa nu il mai vad cu PR 0. Va doresc si voua PR cat mai mare!

PS: Acest articol este scris in data de 6 decembrie si postat cu o data mai veche din motive de securitate. Mos Nicolae a fost cel darnic... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu