joi, 28 noiembrie 2013

Curatenie de sarbatori

Eram copil si mama avea bunul obicei de a ma implica in treburile care se cereau facute inaintea sarbatorilor, fie ele de iarna sau de Pasti, cand toata casa era intoarsa pe dos
pentru curatenia generala. Unde sunt maini multe, totul decurge rapid si firesc. Nimeni nu cade frant de oboseala seara, iar casa straluceste de curatenie si fiecare membru al familiei se poate aseza intr-un fotoliu sa isi admire opera. Caci ce poate fi mai placut decat sa vezi cum harnicia ta a dat roade, cum munca ta a adus in casa ordinea si mirosul inconfundabil de proaspat.

Dar daca am aduce livada cu minuni in casa? Eu abia astept sa imi intre banii pe card, pentru a face acest pas.

Mi-am propus ca anul acesta sa imi implic in curatenia generala sotul si copilul, pentru ca si ei tot aici locuiesc, pentru ca si ei au o importanta contributie la deranjul inerent. Vreau ca ei sa repare tot ce este de reparat in casa, in timpul in care eu voi spala perdelele si geamurile. Stiu, este o munca destul de grea, in conditiile in care afara a venit frigul cel aspru, care musca din mainile ude, dar nimic nu este mai placut decat s vezi cum lumina zilei iti intra in casa prin geamurile fara pata, cum perdelele proaspat spalate raspandesc acel miros unic, fermecator.

Nu avem decat doua covoare in casa, covoare pe care eu le voi aspira bine, iar baietii le vor curata cu solutiile potrivite, facandu-le sa luceasca. Faianta din baie si bucatarie o vor spala ei, in timp ce eu voi face ordine prin cartile din biblioteca si voi sterge praful. Abia astept sa vad rezultatul final si sa ma bucur alaturi de cei dragi mie de serile in care ne vor canta colindele, in care casa va mirosi frumos si bradul impodobit ne va lumina discret. 

Un comentariu:

  1. "Mi-am propus ca anul acesta sa imi implic in curatenia generala sotul si copilul, pentru ca si ei tot aici locuiesc, pentru ca si ei au o importanta contributie la deranjul inerent." dar ei vor:)))...Bafta!!

    RăspundețiȘtergere