miercuri, 27 noiembrie 2013

Fantome pe blog

Mi s-a intamplat ceva ce nu mai patisem in cei aproape doi ani de cand scriu pe bloguri, ceva care m-a speriat si m-a lasat complet debusolata pentru o perioada.
Un articol scris pe blogul de pe .ro pur si simplu a disparut, la doar cateva ore dupa ce il postasem. A luat cu el si toate comentariile pe care le adunase si oricat l-am cautat, nu am reusit sa il regasesc. Inca nu inteleg ce anume s-a intamplat, dar macar sunt fericita ca unul dintre prietenii mei de pe facebook a reusit sa mi-l regaseasca pe internet si sa mi-l inapoieze.

Sigur, lipsesc toate comentariile, insa eu sunt multumita ca munca si ideea mea nu s-au pierdut in vant, ca am reusit sa il recuperez. Daca stie cineva unde si de ce dispar unele articole de pe bloguri, sa faca bine sa imi spuna si mie. Unii mi-au spus ca ar fi de la hosting si inclin sa le dau dreptate, insa nu pot baga mana in foc, mai ales ca nu am reusit sa iau legatura cu baiatul care ma gazduieste. 

Si cand tocmai scriam ca nu am luat legatura cu el, am primit raspunsul: nici el nu isi explica ce a fost, dar vom fi atenti de acum inainte si speram sa nu se repete povestea. Culmea este ca multi bloggeri au spus ca li s-a intamplat si lor, deci putem trage concluzia ca uneori, pe bloguri apar fantome care fura articole bune, articole muncite, articole de care ne atasam, pentru ca in fiecare dintre ele este o bucatica din noi, din sufletul nostru.

Fericita ca o zana buna (sau mai bine spus un zan bun) mi-a recuperat articolul, inchei intrebandu-va daca voua v-au furat fantomele vreun articol si daca da, din ce motiv credeti ca au facut-o?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu