joi, 14 noiembrie 2013

Jocuri online

In ultimii ani, tot mai multe jocuri online au luat o amploare neasteptata, situatie probabil de necrezut si de neimaginat chiar si pentru producatorii lor. De la copii de trei, patru anisori si pana la doamne gata
pensionate, tot mai multa lume isi cauta relaxarea pe site-uri unde pot gasi jocuri de toate felurile, cu care sa isi treaca timpul liber si sa isi testeze diverse abilitati.

Ma pufneste rasul cand ma gandesc la baiatul meu si la nepotul din partea surorii mele. Erau aproape dependenti de jocuri mahjong online, perdeau multe ore in fata calculatorului jucandu-se, facand diverse cincursuri, in incercarea de a dovedi care este mai bun. Mama, care pe atunci era sanatoasa, neintelegand ce inseamna jocurile online si de ce copiii au uitat de desenele animate, incerca sa ii atraga in tot felul de jocuri care se puteau juca afara, in aer liber.

Vazand ei ca nu au pace cu ea, au pus la cale un plan nebunesc, prin care sa isi atraga bunica in joaca lor virtuala. Intai i-au aratat diverse imagini din jocurile de pe internet, apoi i-au povestit despre ceea ce aveau de facut in joc, despre reguli, despre faptul ca multe jocuri imita ceea ce este in viata reala. Cu fiecare zi care trecea, mama mea se arata tot mai interesta de ceea ce faceau nepotii ei la calculator, in timp ce noi eram la serviciu.

Si s-a intamplat minunea. Intr-o dupa-amiaza, in timp ce eram toti la masa, o aud pe mama discutand aprins cu nepotul meu despre nu stiu ce minune din nu stiu ce joc. Aproape ca am scapat furculita din mana de mirare. Nu imi venea sa imi cred urechilor! Doar zambetele fericite ale copiilor mi-au dat de inteles ca ceea ce am auzit era real, ca intr-adevar facusera din mama mea, pensionara, o pasionata jucatoare de jocuri online. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu