vineri, 13 decembrie 2013

Igiena si sanatatea familiei

Ne place sa credem ca ducem o viata sanatoasa, ca mancam numai alimente naturale, eventual culese din vreo gradina. Ne straduim sa avem grija de noi si de familiile noastre,
sa pastram casele curate si sa asezam pe masa hrana sanatoasa, iesim in natura si facem miscare multa la aer curat, considerand ca toate aceste eforturi sunt suficiente. Mi-a fost dat sa vad occidentali care incercau sa compenseze lipsa de miscare de la serviciu facand diverse treburi aproape inutile prin curti, doar pentru a da burta jos.

Nu ne dam seama ca gresim! Este zadarnic tot acest efort de a manca sanatos si de a face miscare, daca la cel mai mic semn de raceala sau durere ne indopam de medicamente si daca ne ingrijim corpul cu cosmetice care contin tot felul de chimicale pe care nu le cunoastem si despre al caror efect in timp asupra noastra nu stim prea multe. 

Ma uit la mine si ma compar cu mama mea, care niciodata nu si-a aratat varsta. Cum a reusit oare? ma veti intreba. Imi amintesc de mine copil, urmarind-o cum isi facea diverse masti naturale, cum culegea din gradina diverse plante, pe care mai tarziu le folosea in tot felul de variante, cu scopul evident de a evita chimicalele din comert. 

Mie imi lipseste timpul necesar si mai ales imi lipseste cheful de a ma ocupa de asa ceva. Traim in viteza si fiecare minut pare tot mai pretios. Nu ma pot vedea umbland pe campuri in cautare de plante. :) Pana de curand nici macar nu tineam cont de compozitia cosmeticelor pe care le foloseam. Dar vine o vreme in viata fiecarei femei cand trebuie sa inteleaga cat de importanta este sanatatea si cat de rapid zboara frumusetea si prospetimea daca nu ne ingrijim.

Tocmai de aceea, am ales sa imi fac aprovizionarea din magazinul sanavita, unde pot gasi cosmetice naturale pentru tot ceea ce tine de igiena si frumusetea corpului. Cosmetice pentru ten, pentru corp, pentru par, pentru igiena intima, deodorante si pasta de dinti, pe toate mi le cumpar de la sanavita si de toate sunt foarte multumita. De ce as alege cosmetice pline de chimicale, cand aici toate sunt 100 % naturale? De ce sa nu am grija de mine si de familia mea in privinta igienei si a sanatatii? 

Un comentariu: