marți, 28 ianuarie 2014

Bannere pe blog- jucarii pentru copii

Intr-un final, dupa aproape doi ani de scris pe bloguri, m-am decis sa pun si cateva bannere, in speranta ca asa voi castiga un ban in plus, daca tot stau acasa
si imi ocup timpul cu cele trei bloguri. Daca pe doaronline am bannere pentru oameni foarte tineri, ce ar putea fi interesati de machiaje, imbracaminte si tehnologie, pe acest blog m-am decis sa vin in ajutorul mamicilor in primul rand.

Fiind mama, primul meu gand zboara spre copii si spre nevoile lor, dar si spre dorinta parintilor de a le oferi o copilarie cat mai placuta, mai sanatoasa si mai educativa. Pentru copiii deja mari, am pe blog bannere ce duc spre haine moderne, potrivite pentru acsti ani, in care fashionul si tot ceea ce tine de acest domeniu a devenit mod de viata, dar si carti care contribuie la dezvoltarea armonioasa a tinerilor.

Pentru cei mici, inca nu am bannere, insa va las link spre seturi de instrumente de scris, plusuri personaje desene animate, vehicule radiocomandate si jucarii de exterior.

Va doresc sa aveti spor la cumparaturi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu