duminică, 30 martie 2014

Anvelope de vara

Odata cu aparitia primelor raze de soare, gandul mi-a fugit la plimbari lungi, facute atat prin oras, cat si pe poteci de munte. I-am povestit sotului meu cat de dor mi-a fost de soare,
de pantofi usori, comozi, in care sa ma simt de parca as fi desculta, si totusi protejata de pietricelele asfaltului. Mi-a zambit intelegator si mi-a promis ca va merge cu mine sa imi aleg ceva dragut de incaltat, poate o pereche de adidasi sau niste sandale. Cu o conditie: sa ii cumpar si copilului ceva frumos de incaltat.
Normal ca ii cumpar, cum se poate gandi cineva ca nu mi-as innoi si eu puiul primavara, sa il fac sa se bucure de soare si de placerea de a alerga? Sotul meu a zambit iar, de aceasta data hain, din coltul gurii, si mi-a spus ca nu se referea la copilul care deja este mare de varsta si stie sa isi cumpere si singur de incaltat, ci la copilul cel mic, masina, care ar avea si ea nevoie de niste sandalute sau adidasi, numiti in limbaj popular anvelope de vara. Ii alesese deja incaltamintea, astepta numai aprobarea mea.

Mie, sincera sa fiu, nu mi s-au parut cele mai frumoase sandale din lume si i-am spus ca ar trebui totusi sa profitam de faptul ca pentru acest copil al nostru cumparam mereu de la Anvelopex, pentru ca au preturi bune si sa cumparam mai degraba niste adidasi rezistenti, cu care copilul sa ne poarte pana la munte, acolo unde ne place noua sa ne petrecem zilele de weekend, cand suntem liberi. Am ales ceea ce mi-a placut, fara sa ma uit nici la pret, nici la altceva. 
Spuneti voi, nu am ales cele mai frumoase si mai bune anvelope de vara pentru masina? Si daca nu ma credeti cand spun ca romanii inteligenti cumpara anvelope de la simpaticii Anvelopex, luati de cititi de aici http://www.comunicatedeafaceri.ro/anvelopex-romanii-cumpara-anvelope-ieftine_7347.html.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu