luni, 31 martie 2014

Destinatii de vacanta in 2014

De la prima raza de soare primavaratic, mai toata lumea a inceput sa faca planuri de vacanta, sa viseze la zilele calduroase de vara. Eu de ce sa nu ma aliniez trendului,
mai ales ca deja ma simt obosita si dornica de o binemeritata vacanta? Sigur, planuri imi pot face in fiecare zi din an, chiar si incepand cu prima zi dupa intoarcerea din concediu. Dar astazi vreau sa vorbesc despre Italia in primul rand, cu orasele sale medievale, cu peisajele sale de vis, cu oameni primitori si inghetata excelenta.

Aceasta este prima destinatie spre care imi zboara gandul. Este tara de care nu cred ca ma voi satura vreodata, indiferent de cate ori mi-as petrece concediul de vara acolo. Si cum se poate cineva satura de tot ceea ce Italia are de oferit? As mentiona Sardinia, poate cea mai frumoasa zona a Italiei, cu nisipul sau ca nestematele, cu apa marii limpede precum cristalul, cu pizza fenomenala...

Un alt loc la care visez de cand ma stiu este Franta, cu a sa Coasta de Azur. Ma credeti sau nu, la scoala am invatat limba franceza numai de dragul peisajelor de pe Coasta de azur, cu speranta ca intr-o zi mi se va ivi ocazia de a ajunge acolo. De ce nu in vara lui 2014?

Hai, intrebati-ma care ar fi a treia destinatie de vacanta pe care as dori sa o aleg pentru vara anului 2014! Ei bine, mai mult ca sigur Muntenegru, loc de o frumusete rara, cu peisaje salbatice, unde m-as putea bucura de soare, de apa, de munte, de tot ceea ce natura a lasat mai frumos pe pamant, spre bucuria calatorului insetat de plimbari.

Va vine sa credeti ca planeta aceasta ne ofera, cu darnicie, tot ce are mai frumos, fara ca noi sa facem mare lucru? O agentie buna de turism, geanta de voiaj, visurile bagate in valiza si... drum bun!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu