duminică, 30 martie 2014

Facturi, facturi

De curand, o vecina povestea pe scara blocului, acolo unde se aude orice soapta, cum a renuntat ea la facturile facute in Excel, dupa un chin de cativa ani, in care si-a batut capul cu ele.
Nu, nu ma judecati, ca nu am tras cu urechea, ci am auzit fara sa vreau. Oricum, mare lucru nu am inteles, desi vorbea destul de tare, asa ca am cautat pe internet detalii despre facturile ce pot fi descarcate cu ajutorul programului de facturare gratuit al celor de pe site-ul geniusfacturare.ro, site despre care nu auzisem nimic pana atunci, desi am prieteni care au firme micute si care umbla cu facturi, motiv pentru care abia astept sa ii anunt, sa le usurez munca.
Facturile facute de acest program au un aspect profesional, este simplu si usor de folosit, asa cum ar fi normal sa fie toate facturile. GeniusFacturare poate salva automat datele clientilor si produsele specificate pe factura, pentru ca data viitoare sa nu mai fie nevoie ca omul sa piarda timp incarcandu-le. 
Dupa primele 30 de zile, care sunt gratuite pentru orice client, cei care doresc sa foloseasca in continuare acest program (si eu cred ca sunt multi, pentru ca programul este cu adevarat util), o singura plata ofera acest program pe termen nelimitat. Simplu si comod, nu?
Programul a fost gandit in detaliu, are o multime de chestii care mie, ca si denumire, imi sunt oarecum straine, dar care, pentru cunoscatori, sunt la fel de usor de citit precum o poza.


Facturile pot fi personalizate cu logo-urile firmelor, pot fi emise chitante, se pot genera automat facturi pe baza avizelor de insotire a marfii, se pot genera facturi in alte monezi, se pot face rapoarte venituri, clienti, incasari, exista optiunea de introducere preturi cu sau fara TVA, ba chiar exista posibilitatea modificarii sau anularii unui document gresit. Spuneti voi, nu merita ca cei care au firme sa profite de acest program, Genius Facturare (nu uitati acest nume) si sa isi faca propriile facturi, in functie de necesitati si de gusturi? Eu spun ca ar trebui sa dam vestea mai departe... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu