duminică, 30 martie 2014

Glume de 1 aprilie

 Gasisem undeva, pe un site (nu ma intrebati ce site, ca nu imi amintesc), cateva glume simpatice, bune de facut in ziua de 1 aprilie prietenilor sau membrilor familiei, daca nu sunt foarte suparaciosi,
daca stiu de gluma, normal.
Prima si cea mai usor de facut am planuit sa o aplic si eu. Se ia un sapun nou-nout si se ”picteaza” cu lac de unghii transparent, ca atunci cand cineva vrea sa se spele pe maini, sa nu poata trece de acea substanta protectoare.
O alta gluma pe care am de gand sa o incerc intr-o zi, nu neaparat de 1 aprilie, este cea cu semintele. Se desface tastatura calculatorului, se baga printre taste putina vata (ce va fi ulterior umezita) si peste vata se presara seminte de flori, ce vor rasari in cateva zile, daca vor avea caldura si un strop de lumina. Imaginati-va surpriza pe care o vor avea ceilalti, cand vor vedea cum le ies flori din tastatura.
Daca mai stiti si alte glume simpatice de facut prietenilor pe 1 aprilie, de ziua pacalelilor, va astept sa imi povestiti intr-un comentariu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu