luni, 31 martie 2014

Importanta caruciorului in viata copilului

Draga mea mamica, sper ca scrisoarea pe care o scriu astazi, la varsta de sase luni, sa nu te surprinda foarte tare si sa iti raspunda intrebarilor la care eu, fiind inca prea mic,
nu iti pot raspunde verbal. Te vad tot mai obosita, iti simt mainile tot mai slabite de greutatea corpului meu, mai ales in zilele in care iesim pe afara si ma porti in brate. As vrea sa te ajut, sa iti trimit mangaierea mea si chiar sa iti fac cateva sugestii legate de modul in care m-ai putea scoate la plimbare fara sa obosesti.

De ce sa ma porti pe brate, cand ai putea cumpara un carucior in care eu sa ma simt in siguranta, in care sa stau comod, in care sa pot dormi si din care sa pot vedea lumea fara sa ma bata soarele in cap, fara sa ma ploua sau sa cad? Uite, ma gandesc in primul rand la un carucior pentru copii multifunctional, in care ma voi putea simti ca acasa pana cand voi avea 15 kg. Este din aluminiu, ceea ce inseamna ca nu vei face nici un efort sa il scoti din casa, pentru ca este foarte usor. Este confectionat din material impermeabil si spatarul este reglabil pe patru nivele de inclinare. 

Daca nu iti place culoarea verde, sau daca doresti ceva modern (eu da, chiar doresc sa pot scoate limba la alti copii, facandu-le in ciuda), te sfatuiesc, mamico, sa alegi un carucior pentru copii cu trei roti. Are un design inovativ, o constructie usoara si solida, scaun reversibil, spatar cu multiple pozitii de inclinare, acoperitoare si husa model Luxury, dar mai ales (ceea ce imi place mie mult) ma atrage faptul ca are atat functie de landou, cat si functie sport. Poate ca eu sunt deja cam mare pentru landou, dar spuneai zilele trecute ca imi vei face o surioara... 

Mami, stiu ca iti este tot mai greu si din punct de vedere financiar, de cand am venit eu pe lume, asa ca m-am interesat si am aflat ca exista si carucioare ieftine pentru copii, ca parintii sa nu mai fie nevoiti sa ii poarte pe brate sau sa cheltuie prea mult. Uite, am gasit unul dintre cele mai ieftine si mai frumoase carucioare pentru copii, cel in care eu as putea sta confortabil, pentru a nu deveni dependent de tine si de bratele tale, cum am vazut eu in alte familii. Ce spui, mami, il cumperi? 

Mami, uite, am fost atat de dornic sa primesc un carucior, incat am cautat pe internet sfaturi despre carucioarele pentru copii, despre importanta lor in viata familiilor si acum sunt in masura sa iti spun ce trebuie sa ai in vedere atunci cand vei cumpara caruciorul pentru mine. http://www.sanatateatv.ro/articole-medicale/pediatrie/sfaturi-practice-pentru-alegerea-caruciorului-bebelusului/

Cu drag, fiul tau!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu