duminică, 30 martie 2014

Vacanta ideala in Rhodos

Intinsa pe sezlongul incins in lipsa mea, stau cu ochii inchisi, gandindu-ma la aventurile prin care am trecut de cand m-am decis sa imi fac vacanta pe litoralul din Rhodos.
In primul rand am avut de dus lupte seculare care au durat aproximativ o jumatate de ora, din cauza ca toti stiau ca am alte planuri pentru vara si acum se mirau ca m-am razgandit, ba chiar incercau sa ma convinga ca nu am ales bine, ca voi regreta abandonarea planului initial.

Apoi, am avut de facut un alt fel de bagaje, pentru ca pe litoralul din Rhodos nu aveam nevoie de bagajul facut pentru plecarea in pelerinaj la Santiago de Compostela. Si nu in ultimul rand, am vrut sa revad filmul care m-a facut sa imi doresc, in ultima clipa sa schimb destinatia. Colosul din Rhodos, un film vechi, pe care il vazusem cand eram foarte tanara, reusise cumva sa imi fuga din memorie, insa amintirea lui staruia. Stiam ca este un film bun, care mi-a facut doua ore din viata mult mai frumoase. 

Imi doream sa merg in Rhodos, sa vad cu ochii mei frumusetile pe care acest loc magic le ascunde, sa respir aerul marin care numai in acel loc miroase a legenda, a ceva cu adevarat colosal, sa ma bucur de soarele care numai in rhodos incalzeste intr-un anumit fel, atat trupul, cat si sufletul dornic de frumos, de relaxare, de povesti fascinante. 

Apoi ma trezesc din somn si imi dau seama ca tot ceea ce am povestit mai sus a fost un vis. Un vis in care mi-am vazut vacanta ideala si pe care tin neaparat sa il pun in practica, sa il implinesc. Probabil creierul a lucrat atunci cand dormeam, adunand informatii disipate prin memoria mea, aducand totul la lumina si amintindu-mi cat de mult imi doresc ca in aceasta vara sa am o vacanta minunata, netulburata de nimic. Vacanta mea ideala va fi in acest an si chiar in acest loc, pe litoralul din Rhodos, loc incarcat de istorie, de legende, de frumos. 

Pentru a va convinge ca nu mint si ca este intr-adevar un loc ce merita vizitat, va las cu un articol gasit pe internet, unde gasiti atat informatii detaliate, cat si foarte multe poze facute la fata locului, in locul ideal pentru o vacanta. http://bloguldevacante.ro/rhodos-o-vacanta-pe-insula-soarelui/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu