marți, 29 aprilie 2014

Despre biciclete second hand

Indoctrinata de epoca in care am trait, am avut multa vreme senzatia ca bicicleta este pentru omul de rand, sarac, care nu isi permite o masina. Probabil chiar asa era, in acele vremuri ”de trista amintire”. Abia in ultimi ani am observat, surprinsa, ca si omul bogat umbla cu bicicleta,
atunci cand vrea sa faca miscare alaturi de copii, de familie, sa se relaxeze, sa faca sport sau pentru ca mentalitatea si educatia ii dicteaza sa protejeze micul sau colt de planeta.

Mergand prin viata intotdeauna contra valului, am invatat sa nu imi pese, sa nu tin cont de ceea ce gandesc altii, asa ca, saraca sau bogata, am umblat mereu calare pe bicicleta, chair si cand ii cadea lantul din metru in metru, chiar si cand purtam pompa in buzunar, pentru ca mi se dezumfla cate o roata la fiecare 100 de metri. Ador sa pedalez, ador momentele in care vantul imi trece prin plete, ador sa ma misc repede, stiind ca asta imi face picioarele frumoase si ma mentine sanatoasa.

S-a intamplat ca acum cativa ani, ultima mea bicicleta sa nu mai poata fi reparata. Bani nu aveam in acel moment, pentru a-mi cumpara alta, asa ca singura solutie a fost sa imi cumpar, aproape impotriva vointei mele, o bicicleta second hand. Mi-a parut rau vreodata? Nu, niciodata! Bicicleta second hand cumparata inca functioneaza perfect, inca ma plimba prin parcuri, pe strazi, pe poteci neumblate, pe oriunde ma poarta gandul sau nevoia. Ce am castigat? O bicicleta foarte frumoasa, foarte buna si foarte ieftina.

Nu cred ca mi-as mai cumpara vreodata biciclete no, cand cele second hand sunt la fel de bune si de frumoase, dar au un pret mult mai bun. Chiar pentru aceasta primavara planuiesc sa ii cumpar si baiatului meu o alta bicicleta, pentru ca cea veche are mereu cate o problema si s-a plictisit sa o tot repare sau sa o vada stand cu rotile in sus. S-a uitat pe site si ochii i-au picat pe una draguta, asa ca acum arde de nerabdare sa o comande si sa o incalece. 

Voua cum vi se pare bicicleta second hand aleasa de fiul meu? Si ce parere aveti despre olandezii care, desi isi permit orice masina, aleg sa umble pe biciclete, sa utilizeze biciclete second hand si chiar sa ”imprumute” bicicleta altuia, atunci cand nu isi amintesc unde au lasat-o pe a lor sau daca intre timp le-a fost furata, dupa cum scrie in stirea pe care am citit-o putin mai devreme?

http://think.hotnews.ro/cum-traiesc-si-mor-biciclete-in-amsterdam.html

Biciclete second hand Bikearena.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu