marți, 29 aprilie 2014

Oua si iepurasi de Pasti

Sincera sa fiu, anul acesta nu am vopsit oua, nu m-am intrebat daca imi va aduce iepurasul vreun cadou de Pasti, nu am facut nimic special, exceptand sarmalele, dar si pe ele doar pentru ca a fost cerere. Am scapat de mizeria care se facea prin casa, de oboseala care se acumula,
in timp ce faceam zeci de pregatiri pentru sarbatoare, am avut mai mult timp pentru mine si pentru familia mea.

Cu toate astea, nu ne-a fost nici foame, am si primit cadouri de la iepuras, desi cu putina intarziere. Pentru anul viitor, am de gand sa procedez la fel, iar in ziua de Pasti sa fiu undeva in varf de munte, strabatand potecile padurilor, facand poze si imbatandu-ma cu aerul pur al inaltimilor. Va garantez ca nu poate fi ceva mai frumos de atat, mai ales daca intreaga familie este alaturi de mine. 

Ce au facut altii pentru aceasta sarbatoare si cum au petrecut, puteti afla intrebandu-i, citindu-le blogurile sau privindu-le pozele de pe facebook. Eu am selectat de pe un site american cateva imagini, pentru ca cei interesati sa se poata inspira atunci cand vor dori sa vopseasca oua, sa aranjeze masa de Pasti sau sa le arate copiilor ca a venit iepurasul cu cadouri.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu