luni, 28 aprilie 2014

Scriu cele mai bune advertoriale

Mi-e sufletul astazi copt precum un lan plin de spice bronzate la soare, mi-s advertorialele renumite in blogosfera. Ma simt fericita, implinita si puternica, dornica de mai mult. Mi-am dovedit inca o data, mie si intregii lumi, ca sunt o luptatoare, ca intreaga suflare conspira pentru ca visurile mele sa se materializeze.
Cand eu imi doresc ceva cu adevarat, lupt pana la capat, muncesc pana cad lata la pamant si nu ma las. Vantul, soarele, spicul... , intreaga natura imi da putere si curaj, ma ajuta sa fac ceea ce mi-am propus.



Astazi sunt fericita! Sunt o luptatoare! Sunt invingatoare in lupta cu mine! Scriu cele mai bune advertoriale si sunt apreciata la justa mea valoare pentru asta! Blogosfera poate fi un loc magic, daca stii sa te pozitionezi, daca esti serios si muncesti cu daruire, daca pui pasiune in ceea ce faci, daca iei totul in serios si oferi ceea ce doreste cititorul si sponsorul. Bine-nteles ca este o adevarata arta aceasta treaba si nu e la indemana oricui sa multumeasca ”si capra, si varza” (observati, va rog, modestia mea). 

Toti sponsorii sa vina la mine, caci scriu cele mai reusite advertoriale, scriu povesti care raman in memoria cititorului, povesti pe care cititorul le va asocia intotdeauna cu produsele carora le-am facut reclama. Nu este usor, asta e clar. Este nevoie de foarte multa munca, de implicare, de documentare, de intelegerea pietei, a cerintelor sponsorului, a cititorilor carora ma adresez, viitori potentiali cumparatori. 

Poate ca suna a lauda, poate ca suna usor pompos, poate ca multi dintre cei care cititi acest blog ramaneti sceptici si clatinati din cap, intrebandu-va ce pot oferi in plus fata de altii. Ei bine, e simplu. Am idei, am un blog bun (vienela.ro) si inca vreo trei bloguri numai pentru advertoriale, am dorinta de a face lucrurile perfecte, pun pasiune in ceea ce fac si inteleg atat mentalitatea firmei ce vinde produse sau servicii, cat si mentalitatea potentialului client. Sigur, cele mai bune advertoriale vor fi intotdeauna ale firmelor in care cred, ale produselor in care cred, ale firmelor care ma platesc asa cum merit.

Pentru ca tocmai am castigat o suma importanta de bani scriind pentru o firma ce comercializeaza materiale de constructie, va voi lasa link spre acele articole, ca sa intelegeti mai bine ceea ce spun. Am scris povesti, am venit cu idei noi si le-am facut sa se intipareasca in memoria cititorilor, caci nu in fiecare zi asociaza omul o scena fierbinte de dragoste, un proces intre castori si umani sau cele sapte minuni ale lumii antice cu niste (aparent) banale materiale de constructie. 

Nu uitati! Scriu cele mai bune advertoriale! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu