vineri, 1 august 2014

Buchete de flori online

Cu fiecare nou minut petrecut in online, inteleg mai bine ca va veni ziua in care ne vom izola unii de altii, ca ne vom petrece o tot mai mare parte a timpului pe internet, exact cum a preconizat candva un mare scriitor SF. Poate ca este un lucru rau, poate ca nu. Nu suntem in masura sa decidem acum, caci nu putem stii incotro ne va purta viitorul. Dar putem face in asa fel incat sa ne adaptam noilor tendinte, sa nu ramanem in secolul XX. Asa cum spuneam de curand intr-un alt articol, nimeni nu cred ca isi doreste ca, peste ani, sa se poarte precum bunicutele ajunse in capitala, care nu stiu cum sa se urce in metrou.

Tocmai din acest motiv vreau astazi sa va pun la curent cu noutatile si sa va usurez cautarile. Traim intr-un ritm tot mai alert, muncim mai mult, sunt mai ocupati. Nu mai avem timp nici pentru noi, de multe ori. In afara de timp, unora dintre noi le lipseste si altceva. De exemplu, ai vrea sa ii oferi iubitei un cadou, fara un motiv anume, si nu stii ce si cum? Ai putea alege din multitudinea de buchete de flori pe care floricudrag.ro ti le pune la dispozitie. In acest fel ii faci fetei o mare bucurie, iar tu scapi de plimbatul prin oras cu buchetul in mana, de momentul in care vrei sa le oferi si nu stii cum sa o faci.



Se spune despre trandafiri ca reprezinta supremul in materie de flori, ca aceste flori sunt adevaratele regine, fie ca se afla in gradina, fie ca au fost transformate in buchete de trandafiri, numai bune de trimis iubitei, mamei, sefei sau oricui altcuiva. Probabil din acest motiv, fiecare culoare a trandafirilor a capatat o anume semnificatie, de care multa lume tine cont atunci cand ii cumpara pentru a-i oferi. Trandafirii albi simbolizeaza puritatea, trandafirii galbeni simbolizeaza gelozia, dar si pofta de viata, trandafirii rosii simbolizeaza iubirea. 


Daca simtiti toate cele de mai sus pentru o persoana, sfatul meu este sa ii comandati un buchet de trandafiri care sa reuneasca toate culorile, asta in cazul in care persoana nu iubeste o anumita culoare, bineinteles. :)) In primul an petrecut alaturi de sotul meu, am avut lucruri mai interesante de vorbit, asa ca florile, desi mie imi plac foarte mult, nu au reprezentat niciodata un punct comun, pe marginea caruia sa discutam. Asa se face ca mult timp, sotul meu mi-a oferit buchetele de flori alese de florarese, caci el nu se pricepea. Apreciam gestul, insa mi-as fi dorit ca el sa stie ce flori imi plac si ce mi-as dori sa primesc.

De ceva timp, in adancul sufletului meu, imi doresc sa fiu surprinsa asa cum doar in filme am vazut. Imi doresc sa ma trezesc dimineata, sa imi pregatesc cafeaua si, inca somnoroasa fiind, sa deschid usa pentru a raspunde apelului de la interfon. Mi-as dori ca sotul meu sa ma surprinda cu buchete de flori online, comandat de la floricudrag.ro si trimis de catre firma respectiva cu mare fast, la prima ora a diminetii. Stiu, nu este chiar greu, insa nu ar mai avea nici un farmec daca i-as cere direct sa faca acest lucru. Dar sper ca barbatii ce ma citesc sa inteleaga si sa le faca iubitelor asemenea surprize. 


O poveste draguta despre buchete de flori online gasiti aici http://vienela.ro/buchete-de-flori-online/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu