miercuri, 27 august 2014

Cadouri ieftine in online

Te-ai intrebat uneori ce cadouri ai putea oferi altora? Ti-ai dorit sa gasesti cadouri online ieftine, dar cu un puternic impact emotional? Cu siguranta raspunsul la aceste doua intrebari este da. Nu-i om care sa nu simta placere atunci cand le ofera celor dragi mici cadouri simbolice sau utile. 

Sclipirea de bucurie ce ii apare in ochi persoanei indragite, atunci cand primeste cadoul, nu poate fi descrisa in cuvinte. Mult timp nu mi-am dat seama de acest adevar. Cautam sa ofer cadouri scumpe, sa impresionez prin extravaganta, fara sa inteleg ca prietenii mei asteptau sa le fac un cadou din inima, nu neaparat din portofel. Voi sa nu repetati greseala mea!

Intr-o zi, pe neasteptate, o amintire veche s-a trezit la viata si mi-a batut la usa descoperirilor filozofice matinale. L-am revazut pe unchiul meu intrand in casa, cu bratul plin de cadouri pentru mine. Implineam 12 ani, cred. Imi adusese exact cadourile potrivite pentru un copil

un tort plin de ciocolata - caci rar aveam voie sa ma indop pe saturate de aceasta ambrozie a copilariei; o ladita plina de fructele toamnei imbelsugate - ce poate fi mai potrivit pentru sanatatea unui copil care apuca sa manance tort de ciocolata?; o pusculita in care sa imi adun banut cu banut, pentru a-mi implini visurile ce purtau marimea mea, marimea celor 12 anisori.

Da-i, Dumnezeule, mintea cea de pe urma femeii, sa priceapa ca important este gestul, nu valoarea materiala a unui cadou! mi-am spus in clipa cand mi-am amintit cat ma bucurau o punga de pufuleti, o bomboana, o pusculita. 

Poate ca uneori, de atunci, am fost de-a dreptul plictisitoare, insa mi-am dorit ca lumea sa inteleaga aceste lucruri si am insistat pe ideea ca a darui este ceva firesc, ca nu trebuie sa astepti pana castigi la loto pentru a aduce mici bucurii celor dragi. Ce cadouri ieftine le poti oferi altora? Orice! Orice consideri ca ar fi potrivit dragilor tai, orice consideri ca le-ar putea aduce o cat de mica bucurie.

Stiu, uneori ideile nu vor sa vina, iar alteori nu poti decide care ar putea fi cadoul potrivit anumitor persoane. Nici o problema. Exista magazine online care se ocupa fix cu asa ceva. In online poti gasi cam tot ce ti-ai putea imagina si chiar mai mult de atat. 

Trebuie doar sa stii cum si unde sa cauti un cadou online ieftin. Daca ai ajuns la acest articol si l-ai citit, deja stii ca intrand pe linkul de mai sus ajungi fix in locul unde poti gasi cadouri ieftine impartite pe diverse categorii, ca tu sa il poti alege usor pe cel potrivit dragilor tai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu