vineri, 8 august 2014

Cine are nevoie de SEO services

Cine are nevoie de SEO services? As spune ca aceasta este intrebarea cu care trebuie sa inceapa orice articol legat de SEO. Pentru cei care sunt la inceput de drum, asa cum eram eu acum cativa ani, pe vremea cand nici nu intelegeam ce reprezinta aceste litere, am gasit un articol in care este explicat pe larg tot ce este de explicat despre SEO. http://en.wikipedia.org/wiki/Search_engine_optimization. Dar sa va spun cum am inceput eu, caci uneori simt nevoia sa povestesc cat mi-a fost de greu si cat de greu m-am adaptat fara ajutor.

Imi deschisesem primul blog, scriam zilnic pe el, iar in timpul ramas liber citeam alte bloguri, in principal ale celor deja foarte cunoscuti in online-ul romanesc. Pe la unul dintre ei am intalnit, pentru prima data, notiunea de SEO. Se insista in acel articol pe optimizarea blogului, a site-ului,
fara sa se spuna clar ce este asta si cum se face. In loc sa ma lamureasca, acel articol m-a bagat in ceata, facandu-ma sa ma intreb unde gresesc si ce am de facut in continuare. Am cautat informatii pe internet, insa notiunile mele despre blog erau atat de putine, incat nu intelegeam nimic, dar absolut nimic din ceea ce gaseam.

Intr-un final mi-am spus ca pot merge inainte si fara sa imi optimizez  blogul, ca doar nu faceam bani cu el. Dupa cateva luni in care am scris tot ce mi-a trecut prin cap, am primit un comentariu super laudativ de la un blogger cu vechime prin online, in care ma felicita pentru felul in care stiu sa imi optimizez blogul. Poftim? Am fost la un pas de a cadea de pa scaun cand am citit. Ma intrebam daca nu cumva omul face glume proaste cu mine. I-am spus ca nu stiu bine ce inseamna SEO si ca nu ma ocup cu asa ceva, pentru ca nu ma pricep.

Nu m-a crezut. A fost nevoie ca un alt prieten blogger, cel care imi facuse cadou domeniul de pe .ro, sa ii confirme ca aceste notiuni imi sunt total straine si ca nimeni nu optimizeaza acel blog. Sincera sa fiu, nici acum nu cred ca blogul meu de pe .ro este foarte bine optimizat, desi intre timp am mai invatat cate ceva despre blogging, despre optimizarea unui site, despre toata munca din spatele articolelor ce ajung in primele pozitii in cautarile google. Tot pentru cei care sunt ca mine, vreau astazi sa spun ca nu e destul sa citesti doua, trei articole pentru a deveni expert SEO.

In spatele acestei notiuni se ascunde multa munca, o munca pe care nu toti se pricep sa o faca si nu multi au timp de ea. Tocmai din acest motiv vreau sa va spun ca cel mai usor, cand nu te pricepi, este sa apelezi la o firma care se ocupa fix de optimizarea site-urilor. Fara nici un efort ai putea ajunge in primele pozitii, lucru care nu iti va aduce decat avantaje.


SEO Services - SEOpitch.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu